Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mekkora a parkolási káosz Gödöllőn? 2025-04-22 17:40:37 Olvasónk úgy véli, a helyzet hosszú távon tarthatatlan, mivel a probléma a város közlekedését is jelentősen akadályozza
A katasztrófavédelem lehet úrrá a hulladékkáoszon 2018-10-31 07:28:35 Áttörést hozhat a napjainkra kialakult szemétszállítási mizériában a társulás november 5-ére meghirdetett gödöllői tanácsülése