Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Rettegés a gödöllői benzinkúton 2016-07-13 08:32:51 Késsel és robbantással fenyegetőzött egy férfi a Dózsa György úti létesítményben. A kommandósok gumilövedékkel ártalmatlanították
Gödöllőn is beindulnak az önkéntes szemétkommandósok 2016-04-19 15:30:11 Április utolsó napjain és május elsején a település több pontján nyílik lehetőség csatlakozni a környezet megtisztítását szolgáló Te Szedd-akcióhoz
Gödöllőn is szerveződik a szemétkommandó 2013-09-12 15:17:42 Szeptember 14-én, szombaton a Városháza előtt találkoznak a TeSzedd mozgalomhoz csatlakozó helybéliek