Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mi okozhatja a szokatlan időjárási jelenségeket? 2017-05-06 11:45:03 Tudományos generációk találkozását rendezték meg a Szent István Egyetem gödöllői kampuszán. A főelőadó a 98 éves dr. Mőcsényi Mihály volt
Felső fokú egyetemi küzdőterek 2012-07-27 17:50:19 200 millió forintot meghaladó ingatlan-fejlesztéssel javították a sportolási feltételeket