Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vihar az 50 millió forintos támogatás körül 2017-11-25 10:05:04 Vécsey László szerint humoros felvetésre illik humorral válaszolni: érdemes lenne megkérdezni egy polgármestert, hogyan kezeli a hasonló helyzeteket
Ez nem szappanopera, ez az ország 2014-04-01 10:36:40 Lengyel Szilvia vendége volt Nagy Bandó András, aki az LMP mellé állt, és gondolkodó voksolásra hívja a választókat
Elhatároztam, megfogom a Feri grabancát 2013-12-31 18:54:39 2013 Gödöllőn sem múlt el nyomtalanul. Öröm és bánat akadt egyaránt. András és a volt kormányfő történetével búcsúztatjuk az óévet