Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A tilosat sohasem, a kötelezőt mindig 2014-11-16 09:41:17 Őszi-téli veszélyek: az út- és látásviszonyoknak megfelelő közlekedés fontosságára figyelmeztet rendőrség
Duplán traffipaxoztak a Szabadság úton 2013-09-27 17:53:24 A pénteki csúcsforgalom ellenére jócskán akadt olyan autós, akinek fizetnie kell majd a gyorshajtásért
Top gyorshajtás Gödöllőn 2011-03-13 09:14:18 300 ezer forintos bírságot szabtak ki a 142 km/órás száguldásért