Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A valaha volt legjobb… 2013-08-21 14:57:38 Több mint hat évtized eredményességi csúcsát állították fel a Gödöllői EAC atlétái az idei országos bajnokságon. Értékelő beszélgetés Benkő Ákos mesteredzővel
Gyalogos téli teljesítménytúra öt távon 2013-02-05 09:47:10 Február 9-én, szombaton az Erkel iskolához várja a gödöllői Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület a próbatételre vállalkozókat