Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Forgalmirend-változások március 15-én, Gödöllőn 2014-03-13 18:28:26 Behajtási tilalom lesz a Petőfi Sándor utcában, félpályás útlezárás a Bajcsy- és Szilhát utcákban, valamint a Dózsa György úton
Felbolydul a forgalmi rend a Forma 1 idején 2013-07-16 13:20:46 A futam napján a gödöllői vasútállomásról buszok szállítják a vonattal érkező, érvényes belépővel rendelkező nézőket a Hungaroring közelébe