Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fedett tároló kialakítása a kertben 2022-10-14 11:49:47 Az utóbbi időben nagy népszerűségnek örvendenek a kisebb méretű faházak, amiket sokféleképpen alkalmazhatunk
Porrá égett egy faház a Röges utcában 2021-07-23 17:29:58 A gödöllői tűzoltók kiérkezésekor arra is kellett ügyelni, hogy a lángok ne terjedjenek tovább
Leégett egy faház a Völgy utcában 2020-11-13 10:24:44 A gödöllői tűzoltók úrrá lettek a lángokon, ám az épület lakhatatlanná vált, így az ott lakók rokonokhoz költöztek
A lángok martalékává vált egy faház 2018-04-24 11:30:22 Két vízsugár segítségével lettek úrrá a helyzeten a gödöllői és az aszódi tűzoltók. Személyi sérülés nem történt