Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőnél nem lesz tévútdíj-demonstráció 2015-01-27 09:04:06 A fővárosba tartó helyi autósok viszont szembesülhetnek fennakadással az M3-as autópálya bevezető szakaszán
Nem lesznek egyedül a DK-sok 2013-04-24 11:09:04 A demonstráció időpontjában a Fidesz országgyűlési képviselője tart sajtótájékoztatót a főtéren