Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyértelműen azzal a céllal utazott Tökölre a gödöllői csapat, hogy – két vereség és egy döntetlen után – visszataláljon a győzelem útjára. Nos, ez – amint azt a meggyőző eredmény is mutatja – sikerült. Az ütközet összképe alapján nem kérdés, hogy városunk tizenegye nagy fölényben játszott, és ilyen arányban is megérdemelten jutott a nagyon fontos három bajnoki ponthoz.
Pest megyei I. osztályú bajnokság, 21. forduló: VSK Tököl – Gödöllői SK 0-5 (0-2) Gólszerzők: Koziorowski Richárd (2, egyet 11-esből), Reznek Donát, Tóth-Ilkó Áron, Mudroch Mendel. Tizenkilenc mérkőzés alapján a Gödöllői SK csapata 35 ponttal, 33-19-es gólkülönbséggel a tabella 5. helyén áll. Következik: Gödöllői SK – Vecsési FC április 3., szombat 16 óra, Szűcs Lajos sportcentrum. ZÁRTKAPUS! Elmarad!