Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NAV-intelem: adózni kell a lakáskiadás után 2016-08-30 10:35:20 Az egyetemvárosként működő Gödöllő esetében az átlagosnál talán sűrűbben fordulnak elő ilyen jellegű ügyletek
Haszonszedési jogot kapott a sport közalapítvány 2013-03-23 11:38:01 A szervezet adja bérbe az államosított iskolák tornatermeit Gödöllőn, a kiadásokkal csökkentett bevételt helyi sportcélú projektekre költik