Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Borulásos baleset a gödöllői buszpályaudvarnál 2023-11-02 10:25:42 A szalagkorlátnak ütközött járműben két ember utazott, mindketten önerejükből hagyták el a fejtetőre állt személygépkocsit
Húsz ember utazott a kigyulladt autóbuszon 2023-08-15 09:26:52 Mire a gödöllői tűzoltók tűzoltók a helyszínre érkeztek, a jármű már teljes egészében égett az M3-as autópálya 19-es kilométerénél
Újabb két évig cirkulálhatnak a Volánbusz-járatok Gödöllőn 2022-12-18 11:04:27 A társaság egyetlen pályázóként nyerte el a helyi tömegközlekedéssel kapcsolatos feladatellátást, amit menetrendi kilométerenként nettó 820 forintért vállalt