Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Őrült kihívás előtt a gödöllői Moto 28 Team 2015-07-16 14:05:29 Az utolsó napokban tudták meg, hogy rajthoz állhatnak a 24 órás Lö Visonta robogó-versenyen. Gőzerővel készülnek
Gödöllői fotós képe a MAFOSZ Szalonban 2014-06-03 12:40:03 A Duflex Fotográfiai Stúdió Egyesület tagja, Kállai Mihály Visonta című alkotásával nyerte el a zsűri tetszését