Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kényszerleszállás a gödöllői repülőtéren 2022-07-20 15:52:51 A légi járműből szivárogni kezdett az üzemanyag. A helyi tűzoltók is segédkeztek a nagyobb baj elhárításában
Festékraktár kapott lángra az Isaszegi úton 2017-06-07 10:21:06 A tűz veszélyeztette a szomszédos területen tárolt üzemanyagot, ezért annak védelmét is meg kellett szervezni
Zöldebbre vált az Invitel Csoport 2016-12-28 10:26:41 A Gödöllőn is szolgáltató telekommunikációs társaság csökkentette a gépjármű-flottáján belüli típusok számát, és üzemanyag-megtakarítást is remélnek
Kórházba került a motoros 2015-08-30 10:15:54 Személyautóval ütközött a kétkerekű jármű a 3-as főúton, Gödöllő közelében. Tűzoltók szüntették meg az üzemanyagfolyást