Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November 25-én Szombathelyen, a Sportligetben rendezték meg a Mezeifutó Magyar Liga 3., egyben utolsó fordulóját. A MATE-Gödöllői EAC színeiben ezúttal csak Berkovics Imre tanítványa, a néhány hetes az egyetemi klubhoz igazolt Farkas-Ohn Kinga indult, aki a hölgyek 5 kilométeres távján – győztestől 12 másodperccel elmaradva – ezüstérmes lett (17:10 perc).
A mezeifutó Európa-bajnokságot december 10-én a brüsszeli Laeken Parkban rendezik meg. A magyar küldöttség névsorát november 30-ig véglegesítik. Ha minden az elképzelés szerint alakul, Lesták Ármin révén (edzője Gadanecz György) a MATE-Gödöllői EAC is érdekelt lesz az U20-as fiúk 6 kilométeres versenyében.