Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A serdülőkorú sportlövők számára megrendezett országos bajnokság vasárnapján, november 29-én a Gödöllői EAC – Lévai Csongor, Holovecz Ákos és Tóvári Szabolcs összetételű – csapata aranyérmet szerzett a 12 év alatti légpuskások 20 lövéses versenyszámában.
Egyéniben Lévai Csongor szerepelt a legjobban, aki csak kevesebb belső tízessel maradt le a dobogóról, és 186 körös egyéni csúccsal a 4. helyen végzett. Holovecz Ákos 182 körös egyéni csúccsal a 7., míg Tóvári Szabolcs a 12. pozíciót szerezte meg.
A 14 év alatti légpuskás fiúk között (40 lövés) Lévai Csongor egyéni csúcsot lőtt (375 kör) és a 10. lett. Dévényi Botond ugyancsak egyéni csúcsot ért el, amivel a 22. helyet tudhatta a magáénak. Edzők Szucsák Mátyás és Harmati Zsuzsanna.