Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Piaci részesedés növelése online marketinggel

2020-09-22 16:48:52

A kisebb vállalkozások általában nem a hosszú távú növekedésre, hanem a pillanatnyi szükségletek megteremtésére fókuszálnak. Azonban egyik vállalkozást sem lehet hosszú távú stratégia nélkül stabil alapokra helyezni. Biztonságérzetet ad, ha tudjuk, mivel számolhatunk a következő hetekben, így képesek vagyunk lassan növekedést is produkálni. A következő cikkben megmutatjuk, milyen online marketingeszközök léteznek, amik javíthatják egy kisvállalkozás piaci pozícióját.

Biztos alap: a profi weboldal készítés
Ahhoz, hogy el tudjunk indulni, szükségünk lesz néhány olcsó befektetésre. A profi weboldal készítés elengedhetetlen, illetve jelen kell lenned a fontosabb közösségi oldalakon (Facebook, Instagram, YouTube).

Nem érdemes a kezdeti költségeken megfogni a pénzt, hiszen csak jó szerszámokkal lehet jól dolgozni. Érdemes inkább 20%-kal nagyobb összeget áldozni a weboldalra, minthogy egy nem megfelelő minőségű honlapot javíttassunk folyamatosan. Egyszóval, a jó online marketing alapja mindig egy profi weboldal.

Melyek a fix reklámköltségek?
Az online marketing területén, szerencsére, ma már szinte minden mérhető, és akár kis marketing büdzsével is el lehet indulni.
A legismertebb hirdetési felületek a Facebook és a Google Ads. Mindkét felület esetében napi költségkeret adható meg, amivel meghatározzuk, hogy mennyit szánnánk a hirdetésre, így biztosan nem lesz többletköltésünk a nap folyamán.

Az eredményeket rögtön meg is tekinthetjük, ugyanis ellenőrizhető, hogy kik és hányszor kattintottak a hirdetésünkre, és hogy mit csináltak a weboldalunkon. Óriási előny, hogy így ki tudjuk szűrni, mi az, amin változtatnunk kell a hatékony gazdálkodás érdekében. Ráadásul, a célcsoport is jól meghatározható, így a legfontosabb ajánlatainkat a megfelelő időben, a megfelelő személynek tudjuk eljuttatni.

Az, hogy hogyan menedzseljük az egyes hirdetési folyamatokat, már egy más kérdés, de az Adnet Media szívesen beavat a hirdetéskezelés fortélyaiba!


Statisztikák jelentősége a honlapkészítés után

Ha a költségek mérhetőek, akkor tulajdonképpen az eredmények mérésével sem lesz gond. Ha a honlapkészítés során elhelyezzük a megfelelő méréshez szükséges kódokat (Google Analytics, Tag Manager, Facebook pixel), akkor később mindent láthatunk. Például, pontosan elemezhető, hogy mennyibe került nekünk egy új üzlet megszerzése, ebből már azt is megtudjuk, hogy mekkora pénz szükséges az optimális számú vevőkör megszerzéséhez. Innentől már az egész a matematikáról szól; ha x költség mellett y bevétel produkálható, mindezeket szorozva megkaphatjuk, hogy milyen bevétellel tervezhetünk a jövőben. Azonban, ha a honlapkészítés során nem figyelünk a tervezésre a különböző konverziós pontok meghatározására, akkor ugyanúgy vakon lövünk a levegőbe.

Szóval, kedves kisvállalkozók, nem árt, ha tudjátok, hogy az online marketing egy olyan hirdetési mód, amellyel alacsony befektetés mellett folyamatos növekedés érhető el. Nem kell horribilis összegeket költenünk már rögtön a kezdetekkor, a lényeg a fokozatosság. Ha már tudjuk, mi hoz új ügyfeleket, akkor tovább növelhetjük a hirdetési költségkeretet, ezzel párhuzamosan növelve a lehetséges bevételeket is.


Stúdióbeszélgetések Gödöllő és környező települések sportolóival

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online