Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Éves szinten 5-6 millió forintos megtakarítást várnak attól, hogy július 1-jétől kártyás beléptető-rendszer szabályozza a gödöllői piac mélygarázsának használatát. A jelenlegi sorompó és őrbódé elbontási kiadását is tartalmazó fejlesztés várható költsége nettó 3,9 millió forint, amit a kereskedelmi egységet működtető gazdasági társaság eredménytartalékából teremtenek elő.
A járványügyi veszélyhelyzetben számára biztosított feladatkörben eljáró polgármester által meghozott hozzájáruló döntéssel az is nyilvánvalóvá vált, hogy megszűnik a Piac Kft. és az objektum biztonsági szolgálatát ellátó Red-Scorpions Holding Kft. közötti szerződés, ami alapján a fővárosi székhelyű cég éves szinten nettó 11 millió forintért végezte feladatát, többek között, a parkolási díj beszedését.