Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A vele azonos bajnoki osztályban, azaz, a megye egyben játszó Tököl otthonába látogatott a gödöllői társulat, hogy sikere esetén feljusson a Magyar Kupa főtáblájára. A vendégek az első negyedóra végén szereztek vezetést, amit a második játékrész elején megdupláztak, így a legjobb 128 csapat között folytathatják a küzdelmet. Akár NB I-es ellenfelet is kaphatnak.
Magyar Kupa Pest megyei ág, 4. forduló: Tököl VSE – Gödöllői SK 0-2 (0-1) Góllövők: Koziorowski Richárd, Kaiser László.