Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szándéknyilatkozatot adtak a gödöllői képviselőtestület tagjai a Haraszti úton található Lear Corporation Hungary Kft-nek arról, hogy az önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanon átmenetileg (az M3-as autópálya és a 3-as számú főút összekötésének kiépítéséig) személygépkocsik várakozására alkalmas parkolót létesítsenek.
Emlékezetes, hogy bő másfél évtizede a cég jogelődjének munkavállalói érdekképviselete térítésmentes használatba kapta a Haraszti úti kamionparkoló és buszforduló mellett elhelyezkedő, mintegy 2.400 négyzetméteres nagyságú földrészletet, azért, hogy sportpályát alakítson ki a dolgozók számára. A beruházás egy évvel később megvalósult, a területen azonban a sporttevékenység napjainkra visszaszorult.
A cégnek jelenleg nagyobb szüksége van a parkolóra, aminek megépítése után használati szerződést köt a gödöllői önkormányzat a Lear Corporation Hungary Kft-vel az ingatlanon jelenleg is működő kamionparkoló, parkoló, buszforduló területére, valamint az újonnan kialakuló átmeneti parkoló által elfoglalt földrészletre.