Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Győzelmükkel a másik gödöllői csapatnak, a MAG-LOG-nak segítethettek volna az egyetemi csapat tagjai. Erre azonban – sajnos – nem sok esély mutatkozott. Olyannyira nem, hogy a 20. fordulóban a FISE begyűjtötte a 200. gólját, ami a kapott találatok tekintetében meghaladja a mérkőzésenkénti 10 gólos átlagot.
NB II., Keleti-csoport, 20. forduló: Főnix ISE – Kastélydombi SE 2-7 (1-4) Gödöllői gólszerzők: Nyilas Bence, Annus Árpád. A Főnix ISE együttese 3 ponttal, 48-204-es gólkülönbséggel az utolsó, 14. helyet foglalja el a csoport táblázatán.