Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, 15. forduló: Albrecht-Miskolci VSC MISI – TEVA-Gödöllői RC 0-3 (-13, -13, -17)
Viszonylag könnyű meccset ígért a papírforma a táblázat utolsó helyén pont nélkül álló miskolciak ellen a gödöllői lányok számára. Igaz, a vendégsiker szinte kötelező feladatnak számított, hiszen a TEVA-hatosnak még bőven van esélye beférni a legjobb négy közé – és ezáltal pályaelőnnyel nekivágni a negyeddöntő párharcának – az alapszakasz végén.
A győzelmi terv teljesítését azonban némiképp nehezítette az NB I-es szinten egyedülállóan szűkös és alacsony miskolci terem, valamint az, hogy a gödöllői együttes különböző okok (párhuzamosan zajlott az ifjúsági bajnokság fordulója Békéscsabán, serülés) miatt nem a legjobb összeállításában lépett pályára. A hátráltató tényezők szerencsére nem befolyásolták a Horváth András által irányított vendégek teljesítményét, akik – kisebb megingási periódusokkal ugyan, de – összességében tükörsimán jutottak a mérkőzésért járó három bajnoki ponthoz.
A TEVA-Gödöllői RC csapata 28 ponttal, 30-23-as szett- és 1.172-1.069-es pontaránnyal a 6. a tabellán.