Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 15. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – REAC Sportiskola SE 6-9 (1-3)
Miután a Berettyóújfalu II. elleni, január 12-ére kiírt mérkőzést február 9-ére halasztották, a mindössze két cserejátékossal kiálló REAC ellen debütált az újévben városunk csapata. A két gárda szeptember végi derbijét a fővárosiak nyerték 5-1-re, és ezúttal is ők lettek három ponttal gazdagabbak.
Nem feltétlenül kellett volna, hogy így legyen, ám a vendégek „okosan” osztották be erejüket, és vezetésüket rendre megbecsülve, az utolsó tíz percre akkora előnyt halmoztak fel, ami ledolgozhatatlanná vált a helyzetkihasználással is hadilábon álló házigazdák számára. A gödöllői találatokon Varsányi Botond, Farkas Péter (2-2), Molnár Márton és Magyar Zsolt osztoztak.
Tizennégy mérkőzés alapján a gödöllői futsalosok 13 ponttal, 69-80-as gólkülönbséggel a 11. helyen állnak a csoport tabelláján.