Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Jó hír a kerékpározás helyi hódolóinak. A gödöllői képviselőtestület szeptember 26-i ülésén a napirendi pontok között szerepel egy olyan rendeletmódosítási javaslat, aminek elfogadásával lehetővé válik, hogy a bringások október 1-jétől áttekerhessenek a város főterén.
Az illetékesek engedtek a lakossági véleményeknek és igényeknek, ezért megvizsgálták, hogy miként mérsékelhető a főtérre vonatkozó, a kerékpárosok közlekedését tiltó szabályozás a helyi rendeletben. A burkolatra kijelölt nyomvonalat festenek fel, amin belül a nyeregben ülve haladhatnak majd a biciklisek. De csak 6 éves kor felett. Az engedmény nem vonatkozik a görkorcsolyával és gördeszkával közlekedőkre, akik számára továbbra is tilos lesz a főtér használata.