Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A katasztrófavédelem tájékoztatása szerint a kora esti órákban 6 gépkocsi rohant egymásba az M3-as autópálya Nyíregyháza felé vezető oldalán, Bag térségében, a 37-es kilométerszelvénynél. Halálos áldozat nincs, négyen azonban megsérültek. Közülük kettő gyermekkorú, és egyikük, egy hétéves kisfiú sérülései súlyosak. Állítólag egy rendőr őrnagy is érintett a balesetben, akinél a helyszínen elvégzett alkoholteszt pozitív eredményt mutatott. A műszaki mentés idejére az autópályát mindkét irányban lezárták. Budapest felé a 39-es kilométernél, míg Nyíregyháza felé a 27-es kilométernél a 3-as főútra terelik a forgalmat. Az eddig tisztázatlan okokból bekövetkezett tömegkarambol során az egyik autó átrepült a Budapest felé vezető oldalra.
Ripityára tört az eleje a szerencsétlenségben összeroncsolódott egyik járműnek