Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Viharkárok Gödöllőn és a környékén 2021-08-10 10:42:48 Mindent egybevetve, 40 esetben kellett kidőlt fákat, leszakadt ágakat eltávolítani a tűzoltó-egységeknek
Viharkárok Gödöllő több pontján 2017-05-12 21:19:12 Pincéket öntött el a lezúduló csapadék, fa dőlt rá a villany- és távközlési kábelekre. Akadt dolguk a tűzoltóknak