Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lángba borult az autószerelő műhely tetőszerkezete 2017-06-10 09:52:49 A gödöllői tűzoltók aszódi és váci kollégáikkal mentették a menthetőt Veresegyházon. Személyi sérülés nem volt, az anyagi kár viszont jelentős
Kiégett egy műhely a Grassalkovich utcában 2015-10-13 07:55:56 Éjszaka kapott lángra a családi ház tetőszerkezete. A tűz átterjedt a melléképületre. Három vízsugarat vetettek be a gödöllői tűzoltók
Életveszély Gödöllőn 2013-06-29 13:33:59 Másfél hónapja nem nyúltak hozzá a viharban megsérült Köztársaság úti házhoz. Bontani kellene, de egyelőre tétlenkednek az illetékesek…