Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mi elég a besurranó tolvajnak? 2015-07-14 09:57:54 Elektronikus, a bűnmegelőzést szolgáló szórólapokkal hívja fel a figyelmet a gödöllői rendőrség az áldozattá válás elkerülésére
Kifogást tárgyal a gödöllői választási bizottság 2014-10-07 12:47:02 A Fidesz-KDNP nyilatkozattételre jogosult képviselője szerint jogszabálysértő, a választói akarat befolyásolására alkalmas szórólapot adott ki a KDNP helyi szervezete