Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Amit a véroxigénszintről tudni érdemes 2025-09-11 09:29:46 Minél magasabb ez az érték, annál jobban működik a rendszered. Egy 98 százalékos érték szinte tökéletes
Az elektromos rendszerek korszerűsítése 2025-03-20 10:40:31 Különösen azokban a létesítményekben, amik elektromos rendszerei régóta elavultak, jelentős veszélyforrást jelenthetnek a régi vezetékek
A csörlő hatékony karbantartása 2025-02-24 16:08:17 A műszaki szerkezet rendszeres karbantartásával elkerülhetjük az esetleges problémákat, meghibásodásokat
Hamarosan lezárul a gödöllői egyetemi aula felújítása 2025-02-06 10:19:37 Az ikonikus épület fejlesztésére – fűtés- és informatikai rendszer korszerűsítése, elektromos hálózat cseréje – mintegy 2 milliárd forintot költöttek
Jutalmak feloldása: a bónuszrendszer a Legzo Casino 2025-01-24 15:47:37 Az online szórakoztatás versenyében a bónuszok és promóciók kulcsfontosságú szerepet játszanak a felhasználók vonzásában és megtartásában
Adatmentés professzionálisan: irány a felhő! 2024-03-28 10:51:56 Fontos szempont a le- és feltöltési sebesség, valamint a tárhely mérete, aminek elegendőnek kell lennie a rendszeres adatmentésekhez