Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megosztó kézfogó a gödöllői testület ülésén 2021-10-26 17:32:22 Egy újságcikk megjelenése váltott ki feszült perceket. Több kérdést is felvet az óvodavezetőnő reagálása a kialakult helyzetre
Ideje lenne már riadót fújni! 2013-10-04 17:45:54 Olvasói vélemény és rendőrségi reagálás a Gödöllőn tapasztalható kábítószer problémáról: fogjunk össze, de ne azért, hogy mások helyett elvégezzük a munkát