Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kommunális adóval terhelnék a gödöllői lakosságot 2015-10-15 10:17:57 A képviselőtestület tagjai megvitatták a szabályozási koncepciót: éves szinten – a lakás alapterületétől függően – 15 és 25 ezer forintot szednének be
Változik az építményadó-mentesség Gödöllőn 2015-01-21 11:47:55 Februártól nem sújtják közteherrel a magántulajdonú lakás azon részét, ahol nem folyik bevételszerző tevékenység