Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felélt gödöllői közpénz-milliárdok 2025-05-23 14:33:49 A képviselőtestület tagjai 11 igen szavazattal, valamint 3 tartózkodással fogadták el a 2024-es városi költségvetés zárszámadását
A mesterséges gyémántok világa 2025-03-30 11:03:41 Ha környezettudatos és költséghatékony megoldást keresel, ezek a kövek nagyszerű választást kínálnak
Gödöllői egészségügy: Gémesi György „megduplázta” a valóságot 2024-11-13 18:37:19 A polgármester rezzenéstelen arccal jelentette ki, hogy a város több mint 100 millió forinttal támogatja a Tormay működését. A költségvetésben 50 millió forint szerepel
Egész éves fürdőszezon a hőszivattyú segítségével 2024-11-04 10:06:34 Ez a fűtési technológia lehetővé teszi, hogy a medence vizét egy környezettudatos, energiatakarékos és költséghatékony megoldás révén melegítsék fel