Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hat gödöllői ingatlanra terjedt ki a növénytűz 2022-03-23 11:23:28 Mindent egybevetve kétezer négyzetméteres terület lett a lángok martaléka a Diófa utcában. Országos tűzgyújtási tilalom van érvényben!
Tüzekkel búcsúzott az október Gödöllőn 2019-11-01 11:40:07 Előbb egy Diófa utcai családi ház, majd egy nyaraló kigyulladásához riasztották a helyi lánglovagokat, akik állatokat is mentettek
Szobor készül az elhalt diófa törzséből 2015-05-16 10:42:12 Balesetveszélyessé vált, ezért el kell távolítani a száz évvel ezelőtt ültetett példányt a Megyeháza díszudvaráról