Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Biotechnológiai cégóriás települ Gödöllőre 2025-04-25 16:58:21 Az mRNS gyártási technológiában élenjáró Hongene Biotech Corporation a város nyugati határában lévő üzleti parkban kezd zöldmezős beruházásba
Szövetbe zárt történelem a gödöllői kastélyban 2024-12-11 15:38:40 Sikeres együttműködésnek köszönhetően Busatti Sisi prémium kollekcióval gazdagodott településünk műemlék-együttesének díszterme
Kérdések és válaszok az emblémázott pólók kapcsán 2024-09-21 10:46:39 Amikor valaki cégvezetőként úgy dönt, hogy munkatársai számára egységes munkaruházatot rendel, számos kérdés felmerül a részletekkel kapcsolatosan
Átadták a kínai cégóriás gödöllői gyártócsarnokát 2024-07-16 18:25:34 Az okos villanyórát gyártó Wasion Holdings Limited az előzetes terv szerint 2025-től évente egymillió szerkezetet állít elő városunkban