Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Így lesz biztonságos a gyerekszoba 2022-05-24 17:42:16 A megfelelő bútor kiválasztásánál a színen túl az élek lekerekítettsége, a kialakítás és a strapabíróság is legyen szempont
Szeretőjét szurkálta halálra a gödöllői nő 2020-04-03 16:24:08 A bíróság az ügyészi indítványt megalapozottnak találta és azzal egyetértve, elrendelte a gyanúsított letartóztatását
Életmentő készülék a Gödöllői Járásbíróságon 2019-06-06 16:42:44 Összesen négy defibrillátort vásárolt a Budapest Környéki Törvényszék, amiket a legnagyobb ügyfélforgalmú szervezetek kaptak meg
Amit a békéltetésről tudni kell 2019-ben 2019-03-05 11:23:10 A gödöllői fogyasztók érdekében is ingyenesen eljáró testület segítségével bíróságon kívül rendezhetők a viták
Aki ivott, elzavarják, mint egy kivert kutyát… 2018-10-22 14:27:16 Interjú dr. Varga Zoltánnal, a gödöllői hajléktalan-ügyben kirendelt ügyvéddel, aki keményen fogalmaz a történtek után