Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyülekezési jogot sért a gödöllői rendelet 2017-04-10 16:57:04 Lengyel Szilvia, az LMP politikusa kért állásfoglalást a kormányhivataltól a kérdésben. Kimondták: a helyi jogszabály alaptörvény-ellenes
Gödöllő, az egyedüli kivétel 2016-11-24 10:20:23 Vécsey László sajtótájékoztatója a kvótaellenes népszavazás helyi eredményéről és az alaptörvény módosításáról
A vélemény semmit nem számít, csak a tett 2013-03-27 20:17:49 Kerényi Imre mutatta be Az Alaptörvény illusztrációi című, április 21-ig ingyenesen megtekinthető vándorkiállítást a gödöllői kastély Rudolf-szárnyában
Viharban vagyunk… 2012-01-03 14:11:44 A gödöllői ügyek addig nem ügyek, amíg tényekkel nem bizonyítottak