Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ennyiből oldotta meg a kampányát Vécsey László 2018-06-08 17:23:32 A gödöllői választókerület kormánypárti győztese nem használta ki a minden jelöltnek állami támogatásként járó keretösszeget
Csúcs, amennyien képviselnék a gödöllőieket! 2014-03-04 12:43:40 Hárman már koptatták a parlamenti padsorokat a mostani jelöltek közül, a többi 15 kandidáló újoncként vág neki a kihívásnak