Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Terápiás kertművelés gödöllői gyökerekkel 2024-09-04 18:26:59 A Diverzitás Alapítvány égisze alatt két éve indult el az a program, aminek célja egy új, széles körben alkalmazható fejlesztő módszer elterjesztése
Gesztusértékű parkoló-építés közpénzből 2016-09-20 17:12:12 A gödöllői önkormányzat 15 millió forintot biztosít a LEAR-nek, amelynek TAO-ja segíti a sportcsarnok-beruházást
Parkoló lesz a sportpályából 2016-07-07 11:13:48 A gödöllői önkormányzat tagjai szándéknyilatkozatot adtak a Haraszti úti Lear Corporation Kft-nek az átmenti megoldás kivitelezésére