Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vácon vitézkedtek a gödöllői sakkbarátok 2019-01-28 10:04:27 A GSBE NB II-es csapata egy ponttal nyert, a második számú formáció pedig döntetlen ért el a Duna-parti városban
Régi riválist múltak felül a gödöllői sakkozók 2018-03-26 07:53:17 Március utolsó vasárnapján a Fót elvérzett látogatóként az NB II-es csapatbajnoki fordulóban. A GSBE II. minimális különbségű vereséget szenvedett