Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Merre tartasz te, és merre tart a céged?

2023-12-07 10:27:04

Most talán furcsán nézel a kérdés láttán, és azt gondolod, hogy mégis mi köze lenne a kettőnek egymáshoz. Ugyanakkor minden jel arra utal, hogy a cégvezető személyisége, tervei és legfőképpen annak önismerete igencsak lényeges mozzanata a cég fejlődésének, haladási irányának.

Ez azt is jelenti, hogy tudni kell, milyen irányba szeretnél menni, hiszen egy jó kis mondással élve: semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, merre tart. Az első lépés tehát mindenképpen az kell, hogy legyen, hogy meghatározod a célodat.

Mit szeretnél elérni?
Ahhoz, hogy valóban el is tudd érni, amit szeretnél, tudni kell, hogy mit szeretnél. Persze tudjuk, hogy nincs ott mindenkinél a bölcsek köve, ugyanakkor ha a Klikkmarketing vezetőjének legújabb könyvét elolvasod és magadévá teszed, akkor már kifejezetten jó úton indulsz el.

Manapság egy cégvezetőnek igazi polihisztornak kell lennie, vagyis nem árt, ha mindenhez ért a vállalkozás feje. Persze, ez szinte lehetetlenség, de azért átlátni még át tudja az egészet. Vagyis tekintetét képes a célra szegezni:

• Legyen ismertebb a cége?
• Egy adott termék váljon sikeressé?
• Legyen x számú vásárló egy adott évben?
• Képes legyen megteremteni azt a helyzetet, ahol árat emel?

Minden cég máshol és másfelé tart, így valóban a cégvezető önismerete lesz a legfontosabb mérvadó pont az egész történetben.

Legyen stratégiád!
Ha már megvan a cél, akkor fontos, hogy tudd, hogyan érsz oda, vagyis muszáj lesz megalkotni egy bizonyos stratégiát, amely képes eljuttatni téged és a vállalkozásod oda, ahol bizonyos idő elteltével lenni szeretnél. Ehhez szükséged lesz arra, hogy lépésenként megtervezd az oda vezető utat.

Ehhez szintén ismerned kell a lehetőségeidet:

• Ki a célcsoportod? Kinek szeretnél eladni?
• Milyen veszélyek leselkednek a vállalkozásodra?
• Miért és miben vagy más, mint a többiek?
• Mennyi ideig maradhat bent nálad egy vásárló?
• Mennyi pénzt tudsz arra szánni, hogy új vásárlókat szerezz?

Ha ezekre a kérdésekre is megvan a válasz, akkor nincs más hátra, mint a megvalósítás.


A tervből legyen valóság!
Persze mondhatjuk azt, hogy tervezni könnyű, de ez, amint láthatod, nincs így. Nagyon sok szempontot figyelembe kell venni, egy egész komplex rendszert kell megalkotni ahhoz, hogy valóban sikerre vihesd a vállalkozásodat. De hiába van meg a cél és a terv, ha nem teszed meg a szükséges lépéseket.

Aligha van magányosabb ember a cégvezetőnél, hiszen minden felelősség az ő vállát nyomja, ám ha tudja, hova fordulhat hasznos tanácsokért, használható tippekért, akkor az már félsiker. Ne feledd, a Klikkmarketing a különböző szolgáltatásaival azért van, hogy megkönnyítse számodra a marketinghez kapcsolódó feladatok elvégzését és rendszerezését.

Hasonlóan lényeges az is, hogy a cégvezető folyamatosan monitorozza saját magát, figyelje a változásokat, és ahhoz igazítsa a cége tervét és stratégiáját! (x)


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online