Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Miután június első felében határozatképtelenség miatt többször is meghiúsult, augusztus 10-ére újra összehívták a gödöllői önkormányzatot is tagjai között tudó Észak-Kelet Pest és Nógrád Megyei Regionális Hulladékgazdálkodási és Környezetvédelmi Önkormányzat Társulás közgyűlését. A Kistarcsán lezajlott eseményen – az aktuális gazdálkodási adatok megvitatása és elfogadása mellett – személyi kérdésekben is állást foglaltak a tagok.
Juhász István társulási elnöktől megtudtuk, hogy a tisztségéről hónapokkal ezelőtt lemondott Gyuricza László (Kerepes polgármestere) helyett Spiegelhalter Lászlót, Vácrátót polgármesterét (képsoron balra) választották meg alelnöknek. Az új alelnök Pénzügyi és Törvényességi Ellenőrző Bizottságban betöltött helyét Hatvani Miklós, Isaszeg polgármestere (jobbra) foglalta el. A Zöld Híd B.I.G.G. Nkft. ügyvezető igazgatója – Agatics Roland távozását követően – Feigli Ferenc lett (középen), aki öt évre kapott megbízatást. Valamennyi személyi kérdésben egyhangú döntés született, csupán a jelöltek tartózkodtak az őket érintő szavazáskor.