Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Konverziónövelő tippek webáruház üzemeltetőknek

2020-07-15 17:02:22

Ha webáruházat üzemeltetsz, nyilván azt szeretnéd, ha többen vásárolnának. Ennek alapvetően két módja van: vagy növeled a látogatók számát, vagy javítod a konverziót, azaz, hogy ugyanannyi látogatóból hányan vásárolnak. Egy idő után a látogatók számának növelése Facebook és AdWords hirdetésekkel egyre többe kerül, ezért lehet, hogy jobban jársz, ha a konverziónövelésre koncentrálod az energiáidat. Ehhez adunk néhány tippet.

1. Javíts a termékinformációid minőségén
A legtöbb webáruházban nem fordítanak kellő figyelmet a termékinformációk minőségére, pedig az online térben nincs ott egy profi értékesítő, aki kívülről fújja az adott termék minden tulajdonságát, itt a weboldalon található információk alapján kell a látogatónak dönteni. Nyilván több ezer terméknél ez elég nagy időbefektetés, de a legtöbbször megtérül.

Lehet javítani a termékfotók minőségén, a beállításokon, a száraz technikai jellegű információk helyett lehet olyan termékleírásokat készíteni néhány mondatban, amelyek az érzéseket adják át a vásárlónak. Ezeket ki kell egészíteni a termékgarancia ismertetésével és a műszaki, technikai adatok felsorolásával.

2. Csábítsd vissza a kosárelhagyókat
Felmérések szerint az online kereskedelemben átlagosan 70% körüli kosárelhagyással kell számolni. A Klikkmarketing szerint 4 módszer is létezik erre:

• Kilépéskor felugró ablak
• Remarketing
• Emlékeztető e-mail
• Telefonálás

3. Különböztesd meg magad a versenytársaktól ingyenes szállítással
Nagyon sokan csak akkor szembesülnek a szállítási költség nagyságával, amikor már eljutnak a fizetésig. A kosárelhagyások nagyjából fele ennek tudható be. Érdemes ezért elgondolkodnod azon, hogyan, milyen feltételekkel tehetnéd ingyenessé a szállítást.


4. A legfontosabb információk legyenek görgetés nélkül láthatók

A weboldalaknál döntő jelentőségű az az információ, ami görgetés nélkül látható, a látogató ennek alapján határozza meg mit tesz, kilép, kattint, vagy tovább olvas. A vásárlói interakciót igénylő gombokat általában célszerű a görgetés nélkül látható részen elhelyezni.

5. Találj ki menő kuponokat
Tegyél ki több helyre regisztrációért cserébe letölthető kuponokat, ezzel növelheted a listádat. A meglévő listának küldhetsz e-mailben kuponokat, amivel ismételt vásárlásra ösztönözheted őket.

6. Egyszerűsítsd a vásárlási folyamatot
Listaépítés szempontjából nyilván az a jó, ha a vásárlás regisztrációhoz kötött. Mivel ma már a legtöbben mobiltelefonról böngészik a webshopokat, nem mindegy, hogy lehet-e regisztráció nélkül, vagy egyszerűsített regisztrációval rendelni. Felmérések szerint nő a konverziós arány, ha regisztráció nélkül is lehet vásárolni.

7. Legyen a webáruházad tényleg mobilbarát
Ellenőrizd le, hogy ha mobiltelefonnal lépsz be a webáruházadba, milyen a vásárlói élmény. Fokozd a mobilos felhasználói élményeket és a konverzió is emelkedni fog!


Stúdióbeszélgetések Gödöllő és környező települések sportolóival

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online