Vissza normál nézetbe Nyomtatás

A világsikerhez vezető út

2019-12-17 10:51:42

Túlzás nélkül állítható, hogy a nyolcvanas években a márka napraforgószáras ránctalanító krémjét a nagybetűs kozmetikumként tartották számon. A 2000-es évek közepe táján a brand megújult, az újjászületése óta pedig a Helia-D sikere és népszerűsége még a mai napig is kiemelkedő, hiszen rendkívül modern és széles termékválasztékkal büszkélkedhet.

A kezdetek
A márka indulása szinte már mesébe illő. A történet szerint ugyanis egy hölgy, Nedeczky Jenőné Margit néni felfedezte, hogy bizony a napraforgószár természetes kivonata milyen pozitív hatást gyakorol a bőrére, erős ránctalanító hatást tapasztalt mind a kezein, mind az arcbőrén. Az észrevételéből egy krém született, amelyet egyre nagyobb érdeklődés övezett, így Margit néni bekerült még a rádióba és televízióba is a felfedezésével. Ő lett a krém hivatalos reklámarca, és idősebb kora ellenére a szép, üde és rugalmas bőrének köszönhetően rendkívül hitelesen reklámozta a terméket.

Ezután többen is felfigyeltek a krémre, többek között a Biogal Gyógyszergyár vezérigazgatója, valamint a Magyar Nemzeti Bank Innofinance elnevezésű kockázati alapja is remek befektetésnek tekintette.

A termék összetevőinek laboratóriumi bevizsgálását követően elkezdődhetett a gyártás folyamata Debrecen városában, aminek során felfedezték, hogy a kiemelkedő ránctalanító és hidratáló hatás egy auxin nevű hatóanyagnak tulajdonítható, amely a napraforgószár szilárdságát biztosítja.


A folytatás

Az első hazai márkák egyikeként a cég népszerűsége és forgalma folyamatosan növekedett, köszönhetően a megfelelő marketing tevékenységnek is. Ennek egyik eleme volt, hogy felkérték Gábor Zsazsát, a magyar származású hollywoodi sztárt, akkori influencert, hogy népszerűsítse a márka termékeit. 1984-ben nívó díjjal jutalmazták a csomagolást, így az elegáns tégely és az alkalmazott betűtípus a méltán népszerű Helia-D márka védjegyévé vált.

Néhány évvel később, 1987-ben már 18 krémből állt a termékcsalád, ez a szám pedig az 1990-es évek elejére már 160-ra emelkedett.

Az újjászületés
A rendszerváltáskor felvásárolta a céget egy multinacionális vállalat, aminek következtében a termékek száma drasztikusan lecsökkent, szám szerint mindössze négyre, így kezdetét vette a stagnálás időszaka.

Ez egészen 2004-ig tartott, amikor egy magyar befektetői csoport felvásárolta a céget, és elkezdődtek a különféle termékfejlesztések, betörtek a professzionális piacra, azaz a márka teljes egészében újjáéledt.

Így vált, tehát, a Helia-D márka újabb és újabb generációk életének részévé. Széles termékkínálatának köszönhetően a márka az idősebbektől a fiatalokig mindenkit képes kiszolgálni, a bőrápolás és a hajápolás tekintetében. A már korábban bevált – „klasszikus” - összetevők a kutatási eredmények alapján folyamatosan újakkal egészülnek ki. Így képes a 40 éves magyar márka a mai modern nő  igényeinek megfelelni. Köztük a gödöllőieknek is.


Stúdióbeszélgetések Gödöllő és környező települések sportolóival

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online