Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Microsite készítés a magasabb konverziós arányok érdekében

2019-11-20 10:58:54

A microsite vagy landing page olyan weboldal, ami a vállalkozás által meghatározott célokat szolgálja, és a felhasználók felé kizárólag a közvetíteni kívánt információkat tartalmazza. A célzott információátadás a gödöllői cégek számára is azért fontos, mert így a felhasználók figyelmét pontosan lehet irányítani a webdoldalon. A microsite-ok a legtöbb esetben nem rendelkeznek aloldalakkal, hogy a látogatókat minél egyszerűbb útvonal vezesse a célhoz.

Milyen esetekben érdemes microsite-ot létrehozni?
A microsite használata akkor javasolt leginkább, ha egy promócióhoz olyan weboldalra van szükség, ami kizárólag a népszerűsíteni kívánt terméket vagy szolgáltatást hirdeti.
A nyereményjátékokat kifejezetten érdemes microsite keretein belül lebonyolítani, mivel a külön landing page egyszerű megoldást biztosít.

Azonban számos különböző termék vagy szolgáltatás promóciója esetén is kiváló lehetőség a microsite alkalmazása, amin a fontos kulcsszavak és információk érhetők el a látogatók számára. A vállalkozás típusától függően sokszor elég lehet a komplex, drága weboldal helyett egy microsite is, amely minden információt tartalmaz a céggel kapcsolatban.

A White Elephant Digital microsite fejlesztés szolgáltatása garantálja a valóban hatékony és egyedi weboldalak tervezését és fejlesztését, hogy minél sikeresebb legyen az online térben történő megjelenés.


A microsite legfontosabb előnyei

A microsite egyik legjelentősebb előnye a költséghatékonyság, mivel az elkészítése jelentősen kevesebb munkát igényel a nagyobb, összetettebb weboldalakhoz viszonyítva. Az oldal elkészítési ideje emiatt természetesen jóval rövidebb, így nem kell hosszú időt várni az élesítésre és az eredményekre. A microsite-ok tökéletesen testreszabhatók az adott online marketing kampány jellegéhez és céljához viszonyítva. Érdemes megemlíteni, hogy a microsite-ok lehetőséget nyújtanak az A/B tesztekhez is, így akár folyamatosan lehet optimalizálni az oldalt a felhasználók döntései alapján a minél jobb konverziós arányok érdekében.

A microsite-ok legnagyobb előnye azonban a konkrét marketing célok kiszolgálása. Az ilyen weboldalak esetében nem kell aggódni, hogy mi lesz, ha a látogató figyelmét más tartalmak elragadják, és távoznak a fontos oldalról. A microsite vagy landing page mindig egy jól leszűkített, konkrét cél megvalósítását teszi lehetővé a felhasználók számára. A konkrét cél többek között lehet egy űrlap kitöltése, hírlevélre történő feliratkozás vagy egy adott termék eladása. Az ilyen jellegű oldalak magasabb konverziós arányt biztosítanak, hiszen mindig egyértelmű cselekvésre ösztönzik a látogatókat. A cselekvés végrehajtására szolgáló gombokat, űrlapokat vagy egyéb funkciókat mindig könnyen megtalálható helyekre érdemes elhelyezni.


Stúdióbeszélgetések Gödöllő és környező települések sportolóival

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online