Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Dr. Henkei Viktória, A Hely az Érték Városvédő Egyesület elnöke volt a vendége a Régió Plusz TV Porta című magazinja Górcső alatt Gödöllő betétműsorának, amit először november 2-án láthattak a nézők. A beszélgetés apropója és témája nem lehetett más, mint az október 13-i önkormányzati választás után kialakult, igencsak pikáns gödöllői várospolitikai helyzet. Nevezetesen az, hogy az egyesület listájáról mandátumot szerzett Bajkó Norbert elfogadta Gémesi György felkérését, és alpolgármester lett, biztosítva ezzel a szavazattöbbséget.
Normál esetben ennek még örülhetne is az ezen a néven néhány hónapja működő szervezet, ám a vezetés és a tagok inkább dühösek, bosszúsak, és jelölttársuk lemondását követelik. Hogy miért? Többek között erre is választ kaphatnak az alábbi interjú megtekintése után.