Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 6. forduló: Budapesti Honvéd SE – Gödöllői KC 29-35 (13-15)
A pontvadászat eddigi eredményei alapján győzelmi eséllyel utazott a fővárosba Bartos Gábor együttese. A fiúk éltek is az egyfajta elvárásként megfogalmazott lehetőséggel, és az idő előrehaladtával egyre nagyobb fölénybe kerülve, magabiztosan szerezték meg a két bajnoki pontot a Népfürdő utcai Tromos-csarnokban. A Gödöllői KC csapata 8 ponttal, 186-176-os gólkülönbséggel az 5. helyen áll a csoport tabelláján.
Ifjúságiak (NB II. B-csoport): Solymári SC – Gödöllői KC 34-45 (21-17) Serdülők (NB I/B. Keleti-csoport): Budapesti Honvéd SE – Gödöllői KC 40-37 (20-19) Hat forduló alapján a GKC ifjúsági csapata veretlenül vezeti csoportja tabelláját, míg a Mácsár Gyula irányításával készülő serdülők a 3. helyen állnak.