Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Rendőrkapitányság munkatársai július 18-án ellenőrzést tartottak egy valkói háznál, mivel információ merült fel arra vonatkozóan, hogy ott egy többszörösen körözött férfi tartózkodik. Az ingatlanban igazoltatták G. Miklós 32 éves jászfényszarui lakost, akiről megállapították, hogy öt elfogatóparancs van ellene érvényben. A BRFK VII. kerületi Rendőrkapitányság, a Székesfehérvári Rendőrkapitányság, a Váci Járásbíróság és a Pécsi Járásbíróság lopás miatt, a Szolnoki Törvényszék BV Csoportja pedig letöltendő szabadságvesztés végrehajtása miatt kereste a férfit.
Elfogását követően G. Miklóst a rendőrök – amint az az alábbi felvételen látható – a Gödöllői Rendőrkapitányságra előállították, majd a Nagy Ignác utcai büntetés-végrehajtási intézetbe kísérték át. Forrás: police.hu