Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Több évre visszanyúló probléma a gödöllői piacon, hogy beázik a csarnoképület üvegteteje. Ennek oka elsősorban az, hogy a tömítés a napsugárzás hatására elporladt. Mivel a szakemberek szerint a lokális javít(gat)ás nem szünteti meg a kellemetlen helyzetet, szükségessé vált a tetőszerkezetet borító üveglapok teljes cseréje. A várhatóan július közepén kezdődő és két hónapig tartó rekonstrukció becsült költsége nettó 22 millió forint, ami a piacot működtető kft. eredménytartalékából kigazdálkodható.
A fentieken túl egy kisebb volumenű korszerűsítés is megvalósul a gödöllői piacon. Kicserélik az udvaron lévő 14 darab vasvázas sátorponyvát, amire nettó 840 ezer forintot költenek majd.