Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 16. forduló: Budapesti Elektromos SE – Gödöllői KSE 25-33 (12-15)
A csoport sereghajtójának otthonába látogatott Bartos Gábor társulata, a papírforma alapján egyértelműen azzal a céllal, hogy két ponttal gazdagodjon a délelőtt kezdődött meccs lefújása után. Ez viszonylag könnyedén összejött, még úgy is, hogy a mérkőzés kezdeti szakaszában nem érződött a későbbiek során kirívóbbá vált tudáskülönbség a két csapat produkciója között. A Gödöllői KSE csapata 24 ponttal, 452-392-es gólkülönbséggel a 3. helyen áll a csoport tabelláján. Következik: Gödöllői KSE – Pilisvörösvári KSK március 25., vasárnap 15 óra, Hajós iskola tornacsarnoka. Az ifik 17 órától lépnek pályára.
Ifjúságiak: Budapesti Elektromos SE – Gödöllői KSE 32-19 (19-9)