Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az idei tanév végén egy faipari szakmunkacsoportos tanuló megkapja a Gödön élő ismert műbútorasztalos, a 2015-ben a Magyar Érdemrend Tisztikeresztjével kitüntetett Vizer József (képen) által édesapja emlékére alapított szakmai díjat. A felajánlás kedvezményezettje a Váci Szakképzési Centrumhoz tartozó két tagintézmény, a Váci Király Endre Szakgimnázium és Szakközépiskola, illetve a gödöllői Madách Imre Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium valamelyik tehetséges, végzős tanulója lesz.
Az „Id. Vizer József Emlékére Díj” elnyerésének feltétele a szakmai elméleti és gyakorlati tantárgyakból a legalább 4-es tanulmányi átlag elérése, valamint egy olyan tárgy elkészítése, ami tanúsítja a tanuló felkészültségét, kézügyességét és a szakma iránti szeretetét. Az elbírálásnál előnyt jelenthet a szakmai tanulmányi versenyen való részvétel, a Szép Magyar Beszéd versenyen elért helyezés, illetőleg valamilyen művészeti ágban való tevékenykedés.